Smuutid ja Smuutikausid

Smuutid on suurepärased makro ning mikrotoitainete allikad, ehk siis need annavad meile kiire elustiili juures suurepärase energialaengu, samal ajal sisaldades palju vitamiine, mineraalaineid ning THE NEW YOU smuutidesse on alati lisatud ka täisteravili, mis aitab hoida magusaisud kontrolli all ning seedesüsteemi suurepäraselt töös ning neid võib asendada ka oma toidukordadega ( kuid mitte rohkem kui kahe toidukorraga päevas, Sinu organism vajab ka tööd tavatoidu näol) Samuti alate veenud, et Sinu smuutid sisaldavad täistravilja, puuvilju/marju, mõningaid supertoite või lihtsalt rohelisi juurvilju, valguallikaid ning hüdreerimiseks ka vett.

Kui soovid iseenda retsepte luua siis lähtu allolevatest kogustest:

  • täisteravili 50g ( kuivaine)

  • Valguallikad ( munavalge pulber, naturaalne valgupulber, kollageeni pulber, maitsestamata jogurt, väherasvane kohupiim, kodujuust,  piimatoode - loomne või taimne ) koguvalgu kogus 10 - 20g

  • marjad/puuviljad 100 - 200g 

  • vesi 100ml - ülemist piirangut ei ole 

  • soovi korral spinat, nõgese pulber või mõni muu salat- otseselt piirangut ei ole

Kliki pildil, et avada retsept!